14 juni 2007

Adios Mexico

Da er jeg trygt på norsk jord igjen, men må likevel skrive en siste blogg. Siste dagen, samme dag som jeg skulle reise til Mexico City, ble jeg nemlig vekt klokkken 0730 av Kristin som ville ha oss med på fisketur.
De viste seg at denne dagen skulle bli en av de aller beste dagen jeg hadde i Mexico. Selv om vi ikke fikk fisk (til tross for 3 fiskestenger!) svømte vi med skilpadder, og delfiner hoppet langs båten. Jeg lar bildene si resten.. (helt fantastisk)


Delfiner som svømmer langs båten!


Julio med skillpadde..



Deltakere: Kristin (usa), Naomi (Australia), Ida (Norge) og Julio (Mexico)




Julio med kapteinen (som jeg ikke husker navnet på!)



Turen hjemover ble lang, men med ipod og bok er det utrolig hvor fort timene går (12 timers busstur til Mexico City, 7-8 timers venting, ca 12 timers flyreise til Paris, venting i 5 timer og knappe to timer med fly til Norge)

Viva la Mexico. Jeg SKAL tilbake!!

Ingen kommentarer: