08 juni 2007

Puerto Escondido


Så endelig, etter 13 timer på en trang buss fra kalde San Cristobal, er vi framme i paradis. Puerto Escondido ligger på kysten, helt sør i Mexico. Det var egentlig ikke meningen jeg skulle hit, men var veldig glad for at noen greide og overtale meg, og at jeg på rundt 30 minutter bestemte meg for å gi plassen en sjanse. Her er det strender så langt øyet kan se, og et stort antall "snasne" surfe-gutter. Haha... Mye fint å se på med andre ord.
Rimelig godt og varmt er det her også, og det hjelper lite å avkjøle seg i sjøen.
Reiser sammen med ei norsk jente nå, Ida, som jeg møtte i Lanquin først, og så igjen på bussen hit. Vi har stort sett levd et riktig så slaraffen-liv her nede og det kommer til å fortsette sånn en stund til. Selv om det ikke er så mye "kultur" her, (les: ruiner osv.) så er det masse og gjøre likevel. I dag har vi surfet sammen med noen mexicanske og amerikanere, og skal kanskje også på fisketur om tiden strekker til. Skulle gjerne hatt litt mer tid her, for dette er virkelig ferie!!
Bilder og annet snacks kommer senere!!

Ingen kommentarer: