17 oktober 2013

Dykkelivet!

Jeg begynner å komme litt inn i rutinene i forhold til dykkelederjobben. Det går fortsatt litt i rykk og napp med folk, så noen dager er det litt stillere enn andre. Dykking blir det uansett, til og med på fridagene. (Da kan jeg surre rundt med kameraet og være totalt «ansvarsløs»). Jeg har også diverse oppgaver jeg må igjennom har har så langt utført følgende: svømt 800 meter med snorkel på tid, trått vann i 15 minutter, deltatt på diverse kurs, og vært skuespiller i redningsøyemed. Det er mye som gjenstår, men mesteparten er moro.

5 meter under vann!

Ellers er livet ved strandkanten ganske avslappende, og bortsett fra livet under vann går tiden med til å spise, skravle og sove. Litt sjauing med med dykkeutstyr er det, og dykkinga i seg selv gjør at man blir sliten. Det blir stort sett alltid tidlige kvelder, og derav også tidligere morgener. Har gått fra å være C-mennekse til å være morgenful. Og det har sin pris skal jeg si. Er lite ute på livet, så har få spennende historier. Noen skrøner i sofakroken og en og annen nyrik dykker fra Kina som virkelig kan underholde.

Mor og datter med fotoshoot i
strandkanten.. Veldig god
pauseunderholdning i lunsjen!
Nyfødt kattepus rett utenfor døra mi en dag.. 
trygt plassert i en sigarettboks
Gutta boys hadde fanget en elefantbille, surret tråd rundt,
og brukt som leke for en kveld!






Frogfish

Blue dragon nudie








Wonderpus (bitteliten
blekksprutslektning)






















































Akkurat nå har jeg fått «man-flue» og er indisponert for dykking i en periode. En god unnskyldning for å få gjort unna litt bøker og oppgaver. 



Ingen kommentarer: