31 mai 2012

Avslutning i NYC og Island

Min tur er for lengst over, og litt vemodig skriver jeg siste kapittel i bloggen! Siste tida ble tilbrakt i fantastiske New York, nesten ei uke til ende, før jeg møtte mine foreldre på Island. 

En stor takk til Øyvind som både fikset en fantastisk 17 mai, og tok med 27,4 kilo av mitt pikkpakk hjem til Norge!

Takk for oppmerksomheten!

Stort for en skarve totning!

Du får kjøpt det meste i NY,
men noe er også gratis!

Noen tenker utenfor boksen, og vil gjerne ha
oppmerksomhet for det også!

Parkering i NYC


Gjengen fra SAS var utrolig hyggelige og inkluderende!
Manhattan i bakgrunnen!



Nattens mulm og mørke er et vakkert syn

En ferjetur var det nærmeste jeg kom frihetsgudinnen,
det holdt!
Flat iron -building
Rødt, hvitt og blått, på amerikans vis!

Feiret 17 mai tre dager forsinket i Brooklyn


Hva fa... hva gjør Sverige i vårt tog!!!?????


ISLAND


Island og Tingvellir

Varmt i den blå Lagune
Mine spreke og herlige foreldre, tar seg en dukkert!


Stokkur, en av de mest aktive geysirene
på island
  
Sjøkanten

Islandshester

Gullfoss

Ingen kommentarer: