20 mai 2007

Hola Meehicoo City!

Det var helt umenneskelig å se klokka stå på 0400 i dag tidlig. Paris var første stopp, og man skjønner at man er sliten når en bitte liten vinflaske til en varm lunsj, får deg til å nærmest å bikke (ramle) over i det man skal ha på seg et par flysokker (også kalt støttestrømper, noe vi ordentlige sykepleier har lært at er fint å bruke forebyggende)
Til mitt forsvar er disse flysokkene ekstremt vanskelige å få på også da.

Nå, 24 timer senere og over 10000 km hjemmenifra er jeg framme på Hostel Moneda i Mexico City. Helt grei plass!
Så har jeg faktisk blitt kjent med ei allerede, vi reiste sammen fra Norge og endte opp på samme plass (snålt!). Hun skal videre til Guatemala allerde i morgen, og har som mål å overtale meg til å komme meg dit.
Jeg har det i alle fall bra, og gleder meg helt sjukt til å få meg ei natt søvn!!

Adios Amigos!!