28 april 2008

Finito...

Det nærmer seg ubønnhørlig slutten. Og jeg kan kan jo ikke bare si at jeg har shoppet, for det har blitt litt kultur også. Nedenfor er bilde av Panama Viejo, gamlebyen fra 1500 tallet. Ruinene ligger i utkanten av byen, og de er vel i og for seg ikke veldig imponerende. Men det er utsikt over nesten hele byen fra tårnet!
På søndag gjorde jeg et siste krampeaktig trekk på å øke brunfargen. Reiste til ei strand, Gorgona, som er i overkant av en times kjøretur utenfor byen.
Stranda i seg selv syntes jeg så mistenkelig møkkete ut, men den har mye svart sand, og bortsett fra at den er varm (!) så var det rent og pent her.

Jeg har framskyndet hjemreisen, og reiser hjem i morgen den dag. Det ble litt i overkant mye med sju uker i dette lille landet (og jeg mener jeg har fått med meg det som er verdt å se!) Dette er også "sommerferien" min i år, og for å få litt tid sammen med kjæresten min, Christopher, var det ikke et vanskelig valg å komme hjem et par uker før tida!!!
Kanskje det blir noen bilder fra Firenze her om ikke alt for mange dager....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallo!
Høres ut som du har hatt det knallfint Marthe! Jeg har lest hver dag.. Klem fra Susanne