19 april 2008

Svart belte...

Bare en liten statusrapport herifra Panama (for neida, jeg har ikke kommet meg til San Blas øyne enda...)
Ah.... Shopping i Panama er bare helt himmel, og har jeg ikke hatt svart belte i plastkortbruk, så har jeg i alle fall fått det nå!!
De aller fleste kjøp finnes hverken gjennomtenkte eller planlagte. Og det går fint det når det er to-tre dollar (dvs: 10-15 kroner) per stykk for et par med sko eller ei t-skjorte, så er det ikke så vanskelig å være impulsiv. I går måtte jeg kjøpe meg en ekstra bag, for jeg kan bare glemme å få plass til halvparten av det jeg har handlet! Som dere kan se av bildet under, er dette en et fantastisk utvalg av havaianas, som er mine favoritt-floppere. Koster typ: 25- 35 kroner for et par. Hjemme er det godt over 200 kronasjer sist jeg handlet i alle fall. Ikke så rart at man kan gå "bananas"
Albrook shoppingsenter og Multisentro er også ikke helt enkle å komme seg igjennom på et par timer, derfor tar denne shoppinga litt tid. Litt kultur blir det innimellom også. Nedenfor er et bilde som er tatt fra "cause-way"`en som forbinder tre øyer som utgjør Panama City. Vi ser den nye delen av Panama City herifra. Noen sier det ser ut som lille Miami.
Planen videre er en helgetur utenfor Panama City, og så over helga blir det øytur på meg..

Ingen kommentarer: