05 april 2008

Poker og sykkeltur!

Jaja, jeg er nå fortsatt her i Boquete, men kommer meg kanskje videre i morgen. Det er så avslappende og deilig å være her, og det er masse hyggelige folk rundt meg også.
De to siste kveldene har gått med til pokerspilling, texas hold `em selvsagt!
Og frøkna har tapt sine dyrebare dollar hver eneste gang. Godt det ikke er store pengebeløp.

Ryan (som eier plassen jeg bor på), Craig, Michael og fotografen spiller poker! (til de som synes at Michael ser litt rar ut, så kan jeg bare bekrefte at ja, det er han!)

Etter å ha spilt poker i mange nok timer, var alt av "forings-stasjoner" stengt, og vi måtte på den døgnåpne butikken for å handle. Chef Marthe brasserte Hamburgeresa con queso (osteburger) i det små timer, før alle gikk hvert til sitt.

Lørdag morgen var det opp og hopp, selv om det ble litt sent dagen før. Vi kom oss riktignok ikke av gårde før klokken 11 på formiddagen, men det hadde ingenting med meg å gjøre (og det er sant altså). Craig og jeg leide sykler, og sykla rundt i nærmrådet. Det vil si helt til en viss fartsglad engelskmann greide å tryne! Han er i skrivende stund er han hos legen. Vi får håpe det går bra (noen skrubbsår og mulig en forstuelse av armen, men ellers får vi vente på røntgensvaret!)

Vi kjørte forbi dette slotsslignende bygget. Eieren døde angivelig før han fikk ferdigstilt det, og ingen har siden gjort noe. Inne vokser det planter etc.. Fantastisk hage rundt, med masse fine blomster og planer. Vi møtte også noen lokale indianere som var ute for å samle ved. Barn helt ned i 3 år går med sekk på ryggen, med ved i.

Nesten ferdig med turen, og vi stopper for ferske jordbær. Ikke så gærnt det i varmen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Hei!
Høres ut som om du har det helt knall Marthe!! Jeg klarte å finne fram til siden din, flink?! Kos deg masse videre! Jeg følger med..Klem Susanne :)